Začneme zvostra - po internetu koluje tolik vtipů o tom, jak Němci nemají smysl pro humor a jak jsou pořád jen vážní a zrovna VW je značka, která barevně! úplně neriskuje. Když budete googlit "crazy" barvy na auto, VW vám úplně v top výběru nevypadne, protože prostě nic šílenýho nemají.
Takže nevím, jestli to byl skvělý marketingový záměr, nebo snaha dokázat, že VW může být taky fun, ale v roce 1995 se do ulic dostal Volkswagen Polo Harlekin...
Vzbudí možná více pozornost na dědině, než růžová X5...Každopádně, pokud se ptáte, jak tenhle nápad vznikl - tak inspirací pro tuto barevnou kombinaci byla reklama na VW Brouk, která se v 60. letech objevila v novinách a byl na ní právě Brouk, poskládaný z různých barevných kousků karosérie, čímž VW chtěl říct lidu, že Brouk je kvalitní, nemění se a co vám zrezaví prostě nahradíte jinými díly, tím pádem i ušetříte.
Ale nebojte se, německá praktičnost vyhrála a kusů se udělalo jen několik tisíc a hlavně se Polo vyrobilo ve čtyřech barvách a pak se prostě jako puzzle poskládalo dohromady :-)