Ruční leštění: Takže začneme tím jednodušším, pokud budeme čistit ručně, doporučila bych vám tuto pastu - Mafra. Pořádně umyjete auto šampónem, necháte proschnout, vezmete pastu na mikrovláknovou utěrku a krouživými pohyby leštíte lak. Neslibuju zázraky, ale na ruční leštění je to nejlepší pomocník.
Strojové: Tady bych doporučila třístupňový systém od Body - stejný postup, omyjeme, osušíme a pak nejdříve postupně aplikujeme:
1. Pasta 805 - ta vám z laku pomůže dostat hrubší škrábance, pomeranč, prostě udělá tu těžkou práci. Použijeme tvrdý bílý kotouč.
2. Pasta 806 - Je vlastně už finálka, lesk jako blesk, odstraní hologramy, které občas vzniknou, když použijete hrubší pastu. Použijeme střední oranžový kotouč
Pokud mám hladkou barvu, tady bych klidně mohla skončit - 806 mi krásně vyleští lak. Ale jestli mám třeba metalízu nebo perlu, ta si žádá už trošku lepší péči. Tam bych ještě (a technik z Body taky) doporučovala vzít závěrečnou 807, která vlastně lak trošku napustí a zakonzervuje a dovymazlí.
3. Pasta 807 Je taková libůstka, závěrečný krok, poslední naleštění, vymazlení laku pro metalické odstíny. Použijeme měkký černý kotouč
|